Träningen

Hejsan. Det regnar..dystert väder, dyster värme, dyster träning...
Det går trögt nu. Tanken igår var att jag skulle klara milen på lite bättre tid än förra gången, men nej det blev samma tid. Och det gick så långsamt! Det kändes som om jag aldrig skulle komma fram. Och tyvärr fick jag mycket sämre tid på hela sträckan än förra gången.
Men det är väl bara att lunka vidare antar jag.
 
Idag har jag kört hårt! Hela dagen har bestått av att trycka stenar och säkra dom som inte var säkra. Med andra ord tröck jag 35kg fler än säkert 100 gånger, och bankat ner störar i backen med en slägga. Det var jobbigt!
Sen när jag kom hem körde jag två rundor.
Första rundan var 10 squats X 40kg, 10 situps, 10 armhävningar, slå på säck 1 min, allt gånger 3.
Sen körde jag 20 squats + kick, 4 olika rumplyft X 10, allt gånger 3.
Så körde jag uppvärmning på crosstrainer och springband 15 min och avslutning 7 min på springbandet.
 
Så nu är mina armar helt slut! Så jag bara längtar tills maten är klar så jag kan lägga mig i soffmode med en kvällskaffe sen.
Hoppas det går lättare för er med er träning eller vad det nu är som ni kämpar med.
Men kom ihåg när ni har skitdagar som mig: It's not a bad life, just a bad day.
| |
Upp