Tränar så kroppen går i bitar

Hej finaste. Hoppas ni har det bra!
Tänkte bara skriva lite om de sista träningspassen :)
 
I fredags efter jobbet drog jag och simmade :)
Först när jag kom det var det ganska mycket folk, tre som simmade motionsim och sen en familj som lekte, så fruktansvärt störande! Men dom gick efter en stund, och simmarna droppade också ungefär samtidigt, så fick hela bassängen för mig själv ett tag, superskönt! Sen kom det fler folk. Mot slutet var det nästan fullt och jag fick varva flera stycken kände jag att det var dags att gå upp. Då hade jag simmat i en timme :D Var så skönt och gick så lätt så bara simmade på :)
Fick faktiskt inte så mycket träningsvärk men det är lungt, jag vet att jag simmade på bra :)
I går tog jag en vilodag och bakade och träffade vänner på middag och kollade på ESC, och vi vann!! Helt sjukt! Vi vann ju liksom för 3 år sen sist, så awsome! :D Och Måns var ju så himla bra, ingen hade ju en chans mot oss!
 
Aja idag ska ni veta, sprang jag min första mil!!!!!!!! :D:D Jag sprang hela milen förutom max 25 meter upp för en backe jag hade stupat i om jag sprungit den. Så jag ser det som att jag sprang hela milen! 1 av 3 avklarad! :)
Och tiden, kom i mål på 1 timme, 10 minuter och 48 sekunder, sjukt bra, fatta vad jag ökat!! :D 3 minuter sen sist liksom, underbart! :D
Trots att jag hade ont i knät, fick ont i ena foten så gav jag inte upp, sprang på :)
Men nu ska ni veta, har så ont i benen att jag var tvungen att lägga mig i sängen och vila dom. Mår illa fast jag ätit, så min kropp håller på att balla ur helt. Får kanske lugna ner mig? Eller ska man kanske vänta med att äta efter träning längre än jag gjorde? Hur som helst känner jag mig lite snurrig och ska nu vila till middagen, vila till en mysig film :)
 
Men visst går det bra för mig nu? Ökar ju för varje vecka :D Känns bra!
V hörs snart igen, puss!
 
| |
Upp