Piss!

Nej nu orkar jag inte mer!
Har gjort samma sak idag som igår på jobbet så mina armar går knappt att använda, gör ont att öppna en dörr typ :P
Så jag hoppade faktiskt över träningen idag, är så ledsen på att den här jävla kroppen aldrig krymper så kör deppmode i soffan idag. Drar ut och springer imorgon och resten av veckan istället.
 
Överallt jag tittar blir alla andras kroppar mer fita och tränade och snygga och slanka, medans min, som jag kämpar med dagligen vägrar ge med sig.
Jag har gett upp allt typ, äter pasta och potatis max 2-3 måltider i veckan, äter bara onyttigt 1 dag i veckan. Jag äter sjuka mängder sallad och nyttigheter, protein och massa sånt. Jag tränar minst 4-5 gånger i veckan + att jag rör på mig hela dagarna på jobbet, trots det händer ingenting!
Visst jag tycker jag kan se smal och fin ut en dag, sen dagen efter, eller t.o.m bara några timmar senare är slankheten bortblåst.
Jag vet inte vad jag ska göra. Logiskt sett skulle jag vara sjukt tränad och ha värsta kroppen nu efter så många månader jag tränat och ätit bra, men nej, Gud vill tydligen inte att jag ska ändra på mig alls. Medan alla andra tränar två veckor och stora förändringar händer, är det rättvist? Nej det är det fan inte!
 
Nu ska jag fortsätta tjura och sova fram till jag ska äta. ÅÅÅÅH ORKAR INTE MER!!
Deppmode intaget.
| |
Upp