Men oj va lycklig man kan va då!

Hej hej hej! :D
Dagen började skit, trött som ett as. Drog på mig de mjukaste kläderna jag kunde hitta och gick ut i regenet och körde till jobbet.
Det regnade hela morgonen fram till frukostrasten. Så blöt och lite tjurig hängde jag in kläderna i torkrummet och åt en underbar portion gröt! Sen blev dagen bara bättre och bättre :)
Solen började skina och marken började torka upp. Plagg efter plagg försvann och till slut stod jag och min kollega i t-shirt och bankade störar och tryckte gravstenar ^^

När arbetsdagen var slut tänkte jag att jag skulle springa en runda på 6 km, men så blev det inte. För när Gipisen var klar (3km) hade det gått så bra så jag sprang vidare. Det slutade med att jag sprang nästan hela milen! Och gissa tiden!! 1 timme och 13 minuter!!! Fatta vad bra jag kände mig när appen sa "10km" och tiden var så himla bra!! Jag skrek rakt ut och fladdrad med armarna, så stolt var jag över mig själv! :D
 
Men hela rundan blev inte mycket bättre än förra gången, 1,26 blev hela rundan, men jag gick i princip sista kilometern för mina fötter mådde inte bra, så ont! Hade massa blåsor och lite ont i ena knät. Men jag är så otroligt nöjd över mig själv trots det. Jag står gärna ut med dessa blåsor om mina tider fortsätter bli så här bra ^^
 
 
Magnolia vid Tyresö kyrka.
| |
Upp