Kroppspanik och lite sånt

Hej och god kväll, snart dags för sängen.
Det blev ingen träning idag, lite magövningar och squats bara. Har fortfarande ont i knät så imorrn tänkte jag faktiskt simma. Har inte varit och simmat på länge så det ska bli skönt. Det som är så jävla surt är att det kostar 100 kr! Hur dyrt kan det bli liksom. Tänkte att jag skulle köpa mig ett månadskort, så kunde jag simma varje fredag när jag ändå slutar tidigt men nej då kostar det liksom 870 kr! 870 kr för 4 simpass är inte okej! Hur i hela friden kan dom ta såna priser?! Blir riktigt irriterad! Så nu tänker jag bara simma när jag vill lyxa till det.
 
Hoppas det inte är så mycket folk där då, vill helst simma i min lugna takt :)
Tänkte jag skulle satsa på att simma 45-60 min och sen ta en skön bastu stund :) Orkar nog inte en hel timme förresten, får se hur mycket jag orkar ^^
 
Imorgon ska jag på inflyttning/födelsedagsfest också, så har provat kläder och jag passar inte i något! Inga av mina "fest" plagg sitter snyggt längre. Har blivit större än när jag köpte dom så dom sitter inte snyggt på kroppen. Bröt ihop i min walk in closet en stund där...har packat ner flera olika outfits då jag åker till min kille imorrn och kan inte välja imorrn i min garderob vad jag ska ha. Så får verkligen hoppas att jag är snygg i nånting imorrn annars går jag inte!
Vill ju inte se ut som en jävla stoppad korv lliksom! Och jeans är nog bara att glömma om jag inte råkar få på mig den perfekta toppen för annars ser jag fetare ut än vad jag är. Hatar att jeans klämmer åt snyggt på rumpan men gör så att magen väller över och det ser ut som om man försökt klämma ner en kudde där. Usch va fult!!
 
Jaa så vi får se vad jag tar på mig...Jag har som sagt som de flesta tjejer fel ögon, så vi ser oss som tjocka och feta fast vi kanske inte alls är det. Men vi hittar nånting som stör oss och det förstör alla kläder!
Tex drog jag på mig en kort klänning som är lite fladdrig med sitter åt under bysten lite lätt, då tyckte jag att jag såg gravid ut och ville inte att nån annan skulle tro att jag va det, fast jag vet att på riktigt så ser jag inte gravid ut i den. Men dom här jävla blå ögonen spökar med min hjärna. Inte konstigt att så många får anorexi.
 
Min kille säger nästan dagligen att det är fel på mitt sätt att se på mig och att jag inte är tjock, att han skulle beskriva mig som smal men ändå går det inte in. Jag litar på honom och vet att det han säger säkert är sant men trots det kan inte jag se det. Eller oftast inte iallafall.
Det är helt sjukt!! Att jag inte kan se vad han ser...skulle verkligen vilja se mig ur hans ögon nån gång, tror det skulle vara nyttigt.
 
Nej nu ska jag packa det sista och sen krypa ner i sängen och somna till mina babes i Thats 70s show :)

God natt! Puss!
| |
Upp