Kissing the old runner goodbye..

...and welcome the new!
 
God kväll mina kära!
Har inte hänt särskilt mycket den senaste tiden, så har helt enkelt inte skrivit nåt :P

Igår var jag ute och sprang, vilket gick skitbra! Bättrade tiden på den sträckan med 20 sek ;)
Idag gick det sämre...Jag sprang nästan hela milen så det är jag verkligen stolt över! Tyvärr är det en sjukt lång brant backe i den rundan jag sprang idag och den går bara inte att springa upp för så var tvungen att gå den. Men övrigt sprang jag nästan hela, woop woop :) Men märkligt nog blev inte tiden bättre än förra gången, kom i mål på 1,13 ca som förra gången, men hela rundan gick sjukt bra! Slog förra rekordet, med 4 minuter!! Det är jäkligt bra tycker jag :D
 
Tyvärr sprang jag med ett dåligt knä så det lär inte kännas särskilt bra imorrn, men det var det värt. Blir bara bättre och bättre :D Men ska ta det lungt med springandet nu och köra styrka och simma istället så knäet får vila sig rejält friskt :) Låter väl som en bra plan? :)
 
 
 
 
 
 
| |
Upp