God morgon träningsvärk

Har ni vaknar än sockertoppar?
Jag vakna för en bra stund sen, började med att springa ner till ICA och köpa lite stuff till mina lördagsfrukostvåfflor ^^
Så nu är jag mätt och belåten!
 
Träningen igår gick faktiskt skit bra! Simmade i 50 minuter med bara 3 minuters vila en gång :) Men gissa om jag har träningsvärk i axlarna och armarna idag :P Men det är iallafall skönt på ett bra sätt ^^
 
Juste var ju på fest igår också! Jag hittade fakiskt nåt att ha på mig trot eller ej.
Blev kjol och en topp :)
Festen var riktigt kul med nästan bara trevligt folk :) Några jobbiga finns det ju alltid på fest, eller hur ;)
Kom hem till killen i bra tid ändå tycker jag, 12 tror jag att jag var här igen. Så vi hann umgås lite igår, somnade mysigt i hans famn :)
 
Så här såg jag ut igår då :)
 
 
 
 
 
Nu ska jag baka, skriver senare!
| |
Upp