Barnvälsignelse

Hej på er!
Idag var en dag full av folk haha.
Gick upp med älsklingen klockan halv 9 typ, medan han skyndade sig till jobbet gjorde jag mig iordning i långsam takt för att vara i kyrkan i Tyresö klockan 11 för att närvara på min yngsta systerdotters barnvälsignelse :)
 
Efter välsignelsen hade en barndomsvän predikan, Amanda Kennerberg. Det var hennes första och hon var riktigt bra! Roligt och sa jättebra saker! All kred till henne! Vill höra henne fler gånger :)
 
Efter kyrkan bar det iväg till min systers lägenhet för mat, sällskap och fika. Mycket trevligt med härliga människor :)
Men det var mycket barn där och det tar på krafterna så det var riktigt skönt att få komma hem kan jag säga ^^
Det blev ingen träning idag, kände för en till dag med bara chill, så tränar imorgon istället :)
 
Blev nöjd med dagens outfit också :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kakorna jag bakade igår :) Dom gick hem som vanligt :)
 
 
 
| |
Upp