Är det negerbollensdag så är det

Idag så har det vart fint väder! :D Jag och min favoritkollega har tryckt gravstenar precis som förra veckan. Men nu är nästan alla tryckta och klara, bara några till som ska säkras, sen är vi helt klara med det! Äntligen!

Idag är det negerbollensdag om ni inte visste det :P så igår rullade jag några stycken och har ätit lite för många :P Men så kan det bli ibland ^^

Jag har iallafall tränat idag efter jobbet. Var ute och sprang en runda på 6km, springer inte hela för det orkar jag inte :P Men idag slog jag rekordet! Brukar springa i mål på ca 46-49 minuter men idag kom jag i mål på 44 minuter :)
Härligt! Tyvärr har jag fått fruktansvärt ont i en knäet så ska ta det lungt med springandet i några dagar för att knäet ska få vila upp sig :)

Nu ska jag trycka i mig en till negerboll till en kopp kaffe :)
Puss!

| |
Upp