Det står still

Hej hej!
Jag har knappt tränat alls på sjukt länge.
Sprang ju milen förra söndagen, sen dess har min ena fot vart helt fuckad och jag har inte kunnat träna kondition alls. Gräsklippningen på jobbet var pest! 2 dagar gräsklippning + en heldag i Uppsala i klackar, sen det vanliga sysslorna på jobbet hjälpte inte direkt foten att läka. Så i fredags simmade jag vilket var den enda träning jag fick förra veckan, simmade 45 min så var inte direkt lång träning.
Så så ser det ut just nu. Kan knappast gå snabbt så allt tar sån bajslångtid att göra! Att gå ner för trappor är värst.
OJ vad jag klagar men blir så jävla sur att jag inte kan träna. Jo visst kan jag träna styrka men det känns onödigt på nåt sätt när jag inte kan träna det jag verkligen vill träna.
 
Det är inte alls lång tid kvar till midnattsloppet och jag har bara sprungit milen 1 gång, ska springa 2 gånger till innan milen så om inte foten läker snarast blir det tajt som fan!
 
Massa annat som händer runt om träningen som tar så mycket energi också så jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet. Vill bara ta ett glas Pepsi max och en jätteskål popcorn och krypa upp i soffan och kolla serier hela dagarna :P Men riktiga livet kallar och då måste man kriga ;)
 
Så det är var jag ska göra tills jag kan ut och springa igen, kriga mig genom dagarna. Tänkte köra en 30 day squat challenge också, är ni med? ;) 50 st idag, let's do it!!
| |
Upp