Hur fan är det möjligt!

Hej, är arg, arg och ledsen och självfötroendet är kört i botten.
Vägde mig idag och har gått upp 1kg, utan att ha gått ner mer än 1kg på snart 4 månader, det är fan inte okej! Jag måste ju göra något grovt fel, blir bara fetare ju nyttigare och bättre jag äter.
Nej det här med träning och bantning är fan inget lätt lek. Jag förstår att folk ger upp för jag är bra nära!
 
Jag blir så ledsen när jag kämpar och kämpar och så händer ingenting, kommer lägga mig ner och stupa och dö snart. Ni kommer hitta mig i spåret gråtande och med skakande ben av att jag sprúngit tills benen inte bar längre.
Ni kommer hitta ett knubbigt brunhårigt troll som inte kan andas för att den sprungit tills lungorna kollapsat.
 
 
Eller så kan allt det här negativa bero på att jag har mens...
 
 
Avslutar med en bild jag tog idag..det blåa gör mig på lite bättre humör.
| |
Upp