Cutie!!

Plz santa, this is what I want for christmas this year <3

Allmänt | |
#1 - - Snow White:

nämen gud så söta! Det påminner mig om min lilla katt jag hade för ett tag sedan♥ katter är helt underbara..

Man kanske inte säger sånt här första gången man "hälsar" på någon, men du har väldigt vackra ögon :)

#2 - - Snow White:

nämen gud så söta! Det påminner mig om min lilla katt jag hade för ett tag sedan♥ katter är helt underbara..

Man kanske inte säger sånt här första gången man "hälsar" på någon, men du har väldigt vackra ögon :)

#3 - - rilby:

Åååh! jaa är så sugen på en ny katt, min älskling Klossen (min katt) har sprungit bort och saknar honom så mycket att jag vill ha något mjukt och litet och sött att trösta mig med ^^

Aww tack! :) För du menade väl mina ögon och inte kattens? eller? (a)

Upp